22 Nisan 2019 Pazartesi

Yıllar Sonra


Merhaba sevgili dostlarım, bu bloga yazmayalı yıllar olmuş. Annem İstanbul'daki evimizi satıp Akçay'dan ev aldıktan sonra daha yakın olalım diye Balıkesir iline gitmek istedim. Bigadiç'i de yazmıştım. Oraya tayinim çıktı. Akçay'a 3 saat uzaklıktaydı Üç yıl Çekirdekli köyünde görev yaptım. Bu arada annem Akçay'daki evini satışa çıkardı. Benim de üç yıldan sonra tayin isteme hakkım doğdu. Annemle ben Ayvalık'a gelmek istiyorduk. Ayvalık Altınova'ya tayinim çıktı. Ayvalık'a taşındık. Annem evi satınca üstüne ekledik. Kendi evimizi aldık. Şimdi bahçeli, müstakil evimizde mutlu mesut yaşıyoruz. Okuldaki arkadaşlar çok iyiler ama ben müdüre ısınamadım, alışamadım. İki ay sonra burada birinci yılım dolacak. Ben şimdiden kalan iki yılın bitmesini iple çekiyorum. İki yıl sonra da burada başka bir okula tayinim çıkar mı bilemiyorum. Ama çok erken kalktığım için de mutlu değilim doğrusu. Ama annemle birlikte yaşadığımız için mutluyum. Annem de sabahları erken kalkıyor, birlikte kahvaltı ediyoruz. Beni geçiriyor.  Yarın 23 Nisan, okulda tören var.
Okulda mutlu olmadığım için tatilleri iple çekiyorum. Bu arada yeni milli eğitim bakanı yaz tatilini kısaltmayı düşünüyor. Bu da beni mutsuz ediyor. Bende mesleki yorgunluk varmış. 22 yıldır öğretmenlik yapıyorum. 6 yıl sonra emekli olabilirmişim. Emekli olmayı iple çekiyorum. Bizde durumlar şimdilik böyle. Yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder