6 Mart 2014 Perşembe

Dostlar Başına



Sevgili dostlarım merhaba! Aman nazar değmesin ama yine her şey yolunda. Bundan birkaç yıl önce bayan bir yönetici vardı çalıştığım okulda. Aman ne kaprisliydi  anlatamam. Psikolojik sorunları vardı, onları bize de bulaştırmaya çalışıyordu. Ne çektim o kadından bir Allah bir de ben bilirim. Böyle yönetici düşman başına!
Şimdiki yöneticilerim erkek, ikisi de melek! Son derece anlayışlı ve nazikler.  Oluşabilecek problemlerin önlemini önceden alıyorlar. İyi niyetle hareket ediyorlar ve öğretmenlerini koruyorlar, destekliyorlar, sahipleniyorlar. Bugüne dek beni hiç kırmadılar. Sağlık konusunda son derece hassas bir müdürümüz var. Keşke gideceğim her okula idarecilerimi de taşıyabilsem! Yani benim idarecilerim dostlar başına!
Bir gün yollarımız ayrılsa bile (ayrı düşmeye korkuyorum) idarecilerimi saygıyla anacağım ve bayramlarda, özel günlerde arayacağım! İyi ki varlar, iyi ki bizim okulumuzdalar.  Allah on bin defa razı olsun! 

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder