9 Ağustos 2021 Pazartesi

Yeni Okulum


 Merhaba sevgili dostlarım, nasılsınız, dilerim çok  iyisinizdir. Biz de iyiyiz. Ben, il içi atama için başvuruda bulundum. Başvurular sonuçlandı. Ayvalık'ta olduğumuz için ilçe içi tercih yaptım, Çakmak köyü çıktı. Geçen  hafta işlemleri tamamladık. Ulaşım sorunu var şimdilik. İnşallah çözülecek. Bu arada anasınıfı bağımsız, içinde tuvaletler ve mutfak ta var. Müdür yardımcısı genç ve çok iyi, yardımsever. Beni okulun whattsap grubuna dahil etti, okulda göreve başladığımı  belirtti, hayırlı olsun diye yazdı. Öğretmen arkadaşlar da hayırlı olsun diye yazdılar, annemle çok mutlu olduk. Daha önce böyle bir karşılama yaşamamıştım. Ayrıca ablam eşyalarımı taşıyabilmek için arabayı anasınıfının önüne park etti, müdür yardımcısı ağır olan poşetleri taşıdı, inanamadım. Bu arada  sanıyorum benim işim 13.30-14.00 gibi  bitecek, diğer öğretmen arkadaşların çıkışlarını  bekleyeceğim. Servis başlayınca da 15.00 gibi geliyormuş, eve dönüşüm 16.00'yı bulacak gibi. Annem huzurlu olacağımı hissediyor. Bizde durumlar böyle, yeniden görüşünceye dek sevgiyle kalın dostlarım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder